Nov 11, 2011

Siapa Owner Blog Lonelystarz ?


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang membaca tentang blog lonelystarz ini.ok blog lonelystarz ini ditubuhkan pada 24/12/2010 dan mula aktif secara aggresif pada 1/1/2011.

Mungkin korang semua nak tahu siapa nama OWNER blog LONELYSTARZ ini kan? saya akan listkan semuanya di sini.

Nama:Muhamad Luqman Hakim Bin Mahmud
Umur:17 tahun (2011)
Tempat Asal: Kota Bharu ,Kelantan

Itulah identiti sebenar owner blog ini hehe dan mungkin korang tertanya-tanya kenapa saya menamakan blog ini lonelystarz kan, sebab wujudnya lonelystarz ini semasa saya di kl rumah saudara tengah boring dan keseorangan ,so di situ la tercetusnya lonelystarz..hehe

Hurm, kepada siapa yang ingin kutuk gambar aku tu sila kutuk di ruangan komen ok sebab aku tau la aku ni bukannya HENSEM..hehe..

Sekian terima kasih.

10 Add Comment

ok .... mmg x hensem... hahaha

bhahahaha... video mlm pertama takde ke?

ehem.. wat2 tak tau plak.. abis tu kat gempak.org ko punye user signature ada tulis aksi malam pertama.. hahaha...

ooo...aq dah kene banned sbb aq pi spam link FP..ingatkan boleh tapi tak boleh..

star bro............hahahaha

Bulih keck kelate kow.. hehehe
jom kito kerja samo.. kawe oghe jeli .. ^_^

bro.. jom kerja sama.. lau stuju gok.. demo inbook lam fb kawe.. http://www.facebook.com/shafiqmujahid

salam..ade x soalan fizik spm percubaan..kalu ade please share..kalu boleh cepat skit ye..thanks


EmoticonEmoticon